-Hogwarts-

Hogwarts'ın gizemli kapıları ardındaki sihirli dünyaya hoşgeldiniz...
 
AnasayfaPortalSSSAramaKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Burçların Kötü Yönleri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
E. Jasmine Rain Violet
Cadı Gündemi Fotoğrafçısı ve Köşe Yazarı
Cadı Gündemi Fotoğrafçısı ve Köşe Yazarı
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 125
Yaş : 23
Savaş Tarafı : Belli deeL
Aile : Evlenince...
Rp Sevgilisi : Olsa ii olurdu...
Kayıt tarihi : 06/03/08

Character sheet
Büyü Gücü:
45/100  (45/100)
Özel Yetenek:

MesajKonu: Burçların Kötü Yönleri   Salı Mart 11, 2008 7:59 pm

Burçların Kötü Yönleri
Sürekli burçalarin iyi yönleri dile getirilir. Oysa her burcun kendine göre kötülükleri de var. Yazımızda özellikle ilişkileriniz için önemli ip uçları bulabilirsiniz...

KOÇ
- Sana kalsa dünyada herkes aptal bi sen akıllı dimi !!! Millete öğütler verir ukalalık taslar, önüne yemek koysan beğenmez... allah düşmanların başına vermesin...

BOĞA
- Sen ayrı bi panel konususun... kafayı iş yapmakla bozmuş sanki dünyayı bu kurtaracak.... inatçı mı inatçı, dik kafalı... komünistsin sen yaa!!!

İKİZLER
- Sen hızlı ve pratik düşünebiliyorsun, ama insanlar seni bunun için diil bisexuel olduğun için seviyolar.. kendinden çok şey verip karşısdakinden az şey bekliyorsun yani salaksın... ayrıca çoğu şizofrenin de ikizler burcundan çıktığı söyleniyor, bilgine...

YENGEÇ
- Sen sempatik ve başkalarının problemleriyle ilgilenir görünmeye çalışan son derece yapmacık birisin, ama biz bu sahte şirinlik numaralarını yemeyiz... Bu arada akıl hastanelerindekilerin %90'ının yengeç burcu olduğu söyleniyor! Haberin olsun!

ASLAN
- Sen kendini dünyanın zirvesindeki kusursuz insan sanmaya devam et, ohoooo millet senle ne dalga geçiyor haberin yok... Eleştiriye hiç gelemeyen, kendini beğenmis zavalli aslan parçası, sen kendini bir odaya kapat ve hayatının geri kalanını aynada oranı buranı seyrederek geçir bakalım....

BAŞAK
- Sen pek aklıbaşında otoriter biri olduğun için dağınıklığı pek sevmezsin di mi? Ama senin her tarafı didik didik kontrol etme huyundan millete fenalık geldi! Amma soğuk, ruhsuz tipsin yaa sen!!é
TERAZİ
- Sen sanatçı ruhlu olduğun için apayrı saçma salak bi boyutta yaşıyorsun... Böyle aklı bir karış havada gezen adamın iş bulması da pek muhtemel değil, ömrünün sonuna kadar aylak aylak gezersin, sonunda da her büyük sanatçı gibi "kimse beni anlamadı" diye çıldırırsın yarım aklın da gider

AKREP
- Sen hele sen! Berbatların içinde en berbat olan! İçten pazarlıklı, kıskanç, ahlak anlayışı sıfır! Çoğu Akrep'in eninde sonunda korkunç bir cinayete kurban gittiğini duymuş muydun?

YAY
- Sen herşeyin iyi tarafını gören şenşakrak bir tipsin, kendini buna alıştırmışsın ne de olsa yeteneksizliğini ve şanssızlığını başka türlü örtemezsin değil mi? Çoğu Yay burcu zaten alkoliktir. Seni adam yerine koyup bu kadar yazanda kabahat...

OĞLAK
- Sen tutucu ve risk almaktan kaçan birisin. Böyle biri dünyada ne diye yer işgal eder ki! Şöyle bir etrafına bak bakalım hangi kayda değer insanın Oğlak burcundan çıktığı görülmüş?

KOVA
- Sen güya çok atak birisin ya, birşeyi elde etmek için her türlü yalanı söylüyorsun, ama yalanı bile beceremiyorsun. Aynı hataları döne döne yapıyorsun çünkü kafasızsın. Ne sinirleniyorsun? Doğruları söyleyince kabahat oluyo di mi...

BALIK
- Senin maşallah hayalgücün pek gelişmiştir. Sürekli FBI'dan ya da CIA'den birilerinin peşinde olduğunu düşüne düşüne sonunda kafayı yiyceksin. Ama sen en iyisi hayallerinle başbaşa kal, nasılsa arkadaşlarının arasında en ufak bir dikkat çeken tarafın yok, kendine güveni olmayan öyle sessiz sedasız bir tipsin işte...


En son E. Jasmine Rain Violet tarafından Perş. Mart 13, 2008 5:00 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hogwarts-cbo.all-up.com
Ginny Weasley
Uçuş Profesörü-Hufflepuff Bina Sorumlusu
Uçuş Profesörü-Hufflepuff Bina Sorumlusu
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 689
Yaş : 23
Savaş Tarafı : ♥ Order Of The Phoenix ♥
Aile : Weasleyler !!
Rp Sevgilisi : Bilmiyorum ya ! Aslında yalnız olmak güzel mi ne ?! Yada olabilir...
Kayıt tarihi : 21/01/08

Character sheet
Büyü Gücü:
85/100  (85/100)
Özel Yetenek: -

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   Çarş. Mart 12, 2008 9:19 pm

YENGEÇ
- Sen sempatik ve başkalarının problemleriyle ilgilenir görünmeye çalışan son derece yapmacık birisin, ama biz bu sahte şirinlik numaralarını yemeyiz... Bu arada akıl hastanelerindekilerin %90'ının yengeç burcu olduğu söyleniyor! Haberin olsun!


Ne demek istiyo lan bu !! xD

_________________


Asam # Mucizelerin Hayali

************************************

♥ Order Of The Phoenix ♥

!! Lost Fan !! Kurucusu...

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
E. Jasmine Rain Violet
Cadı Gündemi Fotoğrafçısı ve Köşe Yazarı
Cadı Gündemi Fotoğrafçısı ve Köşe Yazarı
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 125
Yaş : 23
Savaş Tarafı : Belli deeL
Aile : Evlenince...
Rp Sevgilisi : Olsa ii olurdu...
Kayıt tarihi : 06/03/08

Character sheet
Büyü Gücü:
45/100  (45/100)
Özel Yetenek:

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   Perş. Mart 13, 2008 4:51 pm

burçların kötü yönlerini
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hogwarts-cbo.all-up.com
Ashley Sharpay Tisdale
Muggle
Muggle
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 128
Yaş : 24
Aile : Tisdale Family xD
Rp Sevgilisi : yok
Kayıt tarihi : 23/02/08

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   Cuma Mart 14, 2008 6:54 pm

biliyordum bunu xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Samara Yoko Dark
Eski Yazılar Profesörü&Dükkan Sahibi
Eski Yazılar Profesörü&Dükkan Sahibi
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 636
Savaş Tarafı : º°ºDeath Eatersº°º
Aile : Hytorent
Rp Sevgilisi : ♥ Magnus Arthur Johnson ♥
Kayıt tarihi : 24/02/08

Character sheet
Büyü Gücü:
90/100  (90/100)
Özel Yetenek:

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   C.tesi Mart 15, 2008 8:48 am

KOVA

- Sen güya çok atak birisin ya, birşeyi elde etmek için her türlü yalanı söylüyorsun, ama yalanı bile beceremiyorsun. Aynı hataları döne döne yapıyorsun çünkü kafasızsın. Ne sinirleniyorsun? Doğruları söyleyince kabahat oluyo di mi...


DalaCam Haaa... Mad Ne lan bu!!!

_________________


ღ°•.♥.•° Magnus Arthur Johnson ღ°•.♥.•°
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
David Kevin Johnson
Hogwarts Müdürü&KSKS Profesörü&Ravenclaw Bina Sorumlusu&ZAY Başkanı
Hogwarts Müdürü&KSKS Profesörü&Ravenclaw Bina Sorumlusu&ZAY Başkanı
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 550
Yaş : 24
Savaş Tarafı : Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Aile : Johnson Ailesi
Rp Sevgilisi : Amy Granger
Kayıt tarihi : 21/01/08

Character sheet
Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Özel Yetenek: Zihinfendar & Zihinbendar

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   C.tesi Mart 15, 2008 9:23 am

BALIK
- Senin maşallah hayalgücün pek gelişmiştir. Sürekli FBI'dan ya da CIA'den birilerinin peşinde olduğunu düşüne düşüne sonunda kafayı yiyceksin. Ama sen en iyisi hayallerinle başbaşa kal, nasılsa arkadaşlarının arasında en ufak bir dikkat çeken tarafın yok, kendine güveni olmayan öyle sessiz sedasız bir tipsin işte...


ben miyim lan bu ? Very Happy saçmalık en çok dikkati üstüne alan kişi benim lan Very Happy

_________________

Asam=Dört Kurucunun Asaleti
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.sihir-akademisi.turkforumpro.com
E. Jasmine Rain Violet
Cadı Gündemi Fotoğrafçısı ve Köşe Yazarı
Cadı Gündemi Fotoğrafçısı ve Köşe Yazarı
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 125
Yaş : 23
Savaş Tarafı : Belli deeL
Aile : Evlenince...
Rp Sevgilisi : Olsa ii olurdu...
Kayıt tarihi : 06/03/08

Character sheet
Büyü Gücü:
45/100  (45/100)
Özel Yetenek:

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   Paz Mart 16, 2008 12:48 pm

Bende katılıyorum bende çok dikkat çekerim safkan balığım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hogwarts-cbo.all-up.com
David Kevin Johnson
Hogwarts Müdürü&KSKS Profesörü&Ravenclaw Bina Sorumlusu&ZAY Başkanı
Hogwarts Müdürü&KSKS Profesörü&Ravenclaw Bina Sorumlusu&ZAY Başkanı
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 550
Yaş : 24
Savaş Tarafı : Zümrüdüanka Yoldaşlığı
Aile : Johnson Ailesi
Rp Sevgilisi : Amy Granger
Kayıt tarihi : 21/01/08

Character sheet
Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Özel Yetenek: Zihinfendar & Zihinbendar

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   Paz Mart 16, 2008 4:56 pm

Bu arada paylaşım için saol Very Happy

_________________

Asam=Dört Kurucunun Asaleti
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.sihir-akademisi.turkforumpro.com
E. Jasmine Rain Violet
Cadı Gündemi Fotoğrafçısı ve Köşe Yazarı
Cadı Gündemi Fotoğrafçısı ve Köşe Yazarı
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 125
Yaş : 23
Savaş Tarafı : Belli deeL
Aile : Evlenince...
Rp Sevgilisi : Olsa ii olurdu...
Kayıt tarihi : 06/03/08

Character sheet
Büyü Gücü:
45/100  (45/100)
Özel Yetenek:

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   Salı Mart 18, 2008 4:53 pm

bişi deel oquzzzz abi Very Happy ay bi an seni yan qomsum sandım hea Very Happy onada oğuzzzz abi derem Very Happy pardon konu deismesen Very Happy dime Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hogwarts-cbo.all-up.com
Hermione Granger
~~~Hogwarts Müdiresi~~~ Biçim Değiştirme Profesörü Gryffindor Bina Sorumlusu
~~~Hogwarts Müdiresi~~~ Biçim Değiştirme Profesörü Gryffindor Bina Sorumlusu


Kadın Mesaj Sayısı : 1217
Yaş : 24
Aile : Granger Ailesi
Kayıt tarihi : 20/01/08

Character sheet
Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Özel Yetenek: Animagus

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   Salı Mart 18, 2008 6:15 pm

İKİZLER
- Sen hızlı ve pratik düşünebiliyorsun, ama insanlar seni bunun için diil bisexuel olduğun için seviyolar.. kendinden çok şey verip karşısdakinden az şey bekliyorsun yani salaksın... ayrıca çoğu şizofrenin de ikizler burcundan çıktığı söyleniyor, bilgine...



Ne dio bu bana laaaan! Mad
Biseksüel, şizofren falaan!!!
Yamur banı yicen birazdaaan! Twisted Evil

_________________
Hermione Granger

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Nickholas Ryan Owen
Hogwarts Müdürü & Sihirli Yaratıkların Bakımı Profesörü
Hogwarts Müdürü & Sihirli Yaratıkların Bakımı Profesörü
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 748
Yaş : 24
Savaş Tarafı : |l Death Eaters l|
Aile : Owen Ailesi
Rp Sevgilisi : Şu Ana Kadar 5 Tane Teklif Geldi...
Kayıt tarihi : 23/02/08

Character sheet
Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Özel Yetenek: Zihinfendar & Zihinbendar

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   Salı Mart 18, 2008 6:31 pm

bisexüell! Very Happy muhahaa! Very Happy hazal*cım yahu senden beklemediğim bişeydi Very Happy


hernese ;

YENGEÇ

Sen sempatik ve başkalarının problemleriyle ilgilenir görünmeye çalışan son derece yapmacık birisin, ama biz bu sahte şirinlik numaralarını yemeyiz... Bu arada akıl hastanelerindekilerin %90'ının yengeç burcu olduğu söyleniyor! Haberin olsun!

sempatik görünmeme gerek yok zaten sematiğm Very Happy sensin bea yapmacık! Very Happy

_________________

|l Hogwarts Müdürü l|
~ Yargılama! İtaat Et! ~
| Death Eaters |
Asam ~ Ölümün Karanlığı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://catlakkazan.gooforum.com
E. Jasmine Rain Violet
Cadı Gündemi Fotoğrafçısı ve Köşe Yazarı
Cadı Gündemi Fotoğrafçısı ve Köşe Yazarı
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 125
Yaş : 23
Savaş Tarafı : Belli deeL
Aile : Evlenince...
Rp Sevgilisi : Olsa ii olurdu...
Kayıt tarihi : 06/03/08

Character sheet
Büyü Gücü:
45/100  (45/100)
Özel Yetenek:

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   Salı Mart 18, 2008 6:33 pm

yha ne demek istio bende bilmiorum daha 11 yaşımdayım hatırlatırım!! hmen sil bu başlığı bn ne olduğunu bilmediğim için koydum iste...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://hogwarts-cbo.all-up.com
Hermione Granger
~~~Hogwarts Müdiresi~~~ Biçim Değiştirme Profesörü Gryffindor Bina Sorumlusu
~~~Hogwarts Müdiresi~~~ Biçim Değiştirme Profesörü Gryffindor Bina Sorumlusu


Kadın Mesaj Sayısı : 1217
Yaş : 24
Aile : Granger Ailesi
Kayıt tarihi : 20/01/08

Character sheet
Büyü Gücü:
100/100  (100/100)
Özel Yetenek: Animagus

MesajKonu: Geri: Burçların Kötü Yönleri   Salı Mart 18, 2008 6:40 pm

her şeye eyw. ama bisexuell diilm eren*cim!! X)

bu konuyu kitlior ve çöplüğe yolluorum...



Bi daha okuyup anlamadığın şeyleri yollama yaĞmur.

_________________
Hermione Granger

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Burçların Kötü Yönleri
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» 10 Ağustos 2010 İddaa Futbol Maç Sonuçları (10.08.2010)
» 26 Ağustos 2010 İddaa Futbol Maç Sonuçları (26.08.2010)
» Hangi Burçsunuz?
» 11 Şubat Ecw Maçları
» 4 Ekim RAW Sonuçları

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
-Hogwarts- :: Çöplük-
Buraya geçin: